fbpx

Mamz Gold

Mamz Gold

Rated 5.00 out of 5 based on 4 customer ratings
(4 customer reviews)

RM65.00

Formula khusus bagi meningkatkan kesihatan ke tahap optimum. Dibuat dari Habatussauda Gred AAA yang ditanam di Dataran Arab Habsyah. Diproses menggunakan kaedah “Cold Pressed” bagi mengekalkan khasiatnya. Formulasi soft gel bagi memudahkan penghadaman. Berfungsi untuk mengawal tekanan darah tinggi, menghilangkan lenguh dan sakit badan, membuang angin dari badan, meredakan sakit kepala/migraine dan menguatkan antibodi melawan penyakit.

100 in stock

Category:

Description

Formula khusus bagi meningkatkan kesihatan ke tahap optimum. Dibuat dari Habatussauda Gred AAA yang ditanam di Dataran Arab Habsyah. Diproses menggunakan kaedah “Cold Pressed” bagi mengekalkan khasiatnya. Formulasi soft gel bagi memudahkan penghadaman. Berfungsi untuk mengawal tekanan darah tinggi, menghilangkan lenguh dan sakit badan, membuang angin dari badan, meredakan sakit kepala/migraine dan menguatkan antibodi melawan penyakit.

4 reviews for Mamz Gold

  1. Rated 5 out of 5

    ahmad zulkifli

    Produk yang sangat bagus. Ibu saya memang amal utk kawal tekanan darah tinggi. Dah tak perlu makan ubat hosital lagi.

  2. Rated 5 out of 5

    khairun nadia binti hasnan

    produk mamz gold ni bagus sgt, sy bg atok n nenek sy amalkan alhamdulillah sakit lutut dorang dah berkurangan, darah tinggi pun dah elok tak payah mkn ubat hospital n pergi checkup dah. terbaik sgt produk ni!!

  3. Rated 5 out of 5

    Norfaezah bt muhmed resat

    Mak ayah sy amalkan mamz gold ni, alhamdulillah serasi la.. dlu diorng kerap ada lenguh2 dan kencing manis, bergantung pada ubat hospital ja.. lepas cuba mamz gold ni memang nmpak perubahan sgt.. lenguh2 pon dah xde, kencing manis pon dh ok.. skrg dah nampak sihat bertenaga.. syukur.. terbaik mamz gold!

  4. Rated 5 out of 5

    umi munirah syafiqah subri

    mak sya rajin buat kerja, biasa la org tua2 ni tak boleh duduk diam, lepas tu dia selalu mengadu lengguh2 bdan.. alhamdulillah sya bgi mamz gold ni dkt mak sya, dia makin bertenaga dh x mengadu dah sakit2 badan, terbaik lahhh!!!

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enter your keyword