fbpx

Mamz Spray

MOMMIES ADA ANAK BAWAH 2 TAHUN?

MOMMIES ADA ANAK BAWAH 2 TAHUN?

Baby bawah 2 tahun ni antibodi masih tak kuat, mudah terkena selsema atau batuk yang jika dibiarkan lama boleh menjadi kahak dan menyebabkan jangkitan paru-paru atau nafas laju. Tau tak baby bawah usia 2 tahun sebenarnya tak boleh diberikan ubat batuk selsema. Kalau diberi juga akan ada kesan sampingan di kemudian hari yg rasanya tak […]

MAMZ PENGGANTI MINYAK TELON.

MAMZ PENGGANTI MINYAK TELON.

Mommies yang tengah preggy tu, dah ready ke minyak telon untuk baby? Kami guna minyak serbaguna Mamz Spray jer untuk baby. Selain melegakan hidung tersumbat dan berkahak, minyak Mamz Spray boleh dijadikan minyak telon jugak tau.  Sapu-sapu jer di leher, dada, perut, tapak kaki dan perut betis baby tersayang. In shaa Allah baby takde lagi […]

MAMZ SPRAY DAPAT CAIRKAN KAHAK!

MAMZ SPRAY DAPAT CAIRKAN KAHAK!

Tujuan kita spray dan sapu minyak Mamz ni adalah untuk cairkan kahak yang degil tu supaya senang flush kahak keluar sama ada ikut muntah atau pun najis..Dari dia dok menempel dan makin menebal dalam paru-paru si manja kita. Takut nanti kuman dok intai-intai pulak. Sebelum terlambat baik kita cegah awal-awal yer..Takkan nak tunggu dah melarat […]

“Mamz Spray Untuk Siapa?”

“Mamz Spray Untuk Siapa?”

Mamz Spray ialah sejenis minyak daripada ekstrak habbatussauda yang terbukti selamat digunakan untuk bayi dan kanak-kanak. Dengan bahan yang semulajadi ini, Mamz Spray sesuai digunakan untuk bayi (berusia 1-30 hari dan 1-12 bulan), kanak-kanak (berusia 1-12 tahun), remaja (berusia 13-16 tahun) dan apatah lagi kita orang dewasa juga warga emas. Selamat mengguna!🥰

1 2

Enter your keyword