TIPS MINUM AIR CUKUP 8 GELAS DI BULAN PUASA

Alhamdulillah.. hari ni dah masuk 3 Ramadhan 🙂
.
Iols nk share tips minum air cukup 8 gelas di bulan posee
.
Haa mesti ramai duk kata alaaa bulan pose ni susahla nak minum air masak. Berbuka mesti nak air maneh2 air sejuk blended smoothies baru ngam fuhhh. Hahaa jgn risau iolss paham uols ngidam nak minum air sedap time buka pose kan. Tp mcm mana pun air putih jgnlah ditinggal yer saiyang. At least kekalkan 8 gelas sehari dah ok sesangat lah tu.
.
So sini iols nk share. Ni ikut saranan KKM tau. Bkn iols pndai2 hokey. So uolss ikut je jadual ni.. In shaa Allah cukup n tak rasa susah. Tak perlu minum berbotol sekali teguk pun hehe. Sihat dpt cantik dapat. Haaa gitew.

Boleh ikut jadual ni hokey:

💧1 gelas ketika bangun sahur
💧1 gelas selepas makan sahur
💧1 gelas semasa berbuka puasa
💧1 gelas selepas makan
💧1 gelas selepas solat maghrib
💧1 gelas selepas solat isyak
💧1 gelas selepas solat terawih
💧1 gelas sebelum tidur

Ok guys? Senang kan. Jom kita cuba sama2 mulai hari ni.

Silakan share supaya ramai lg dpt amalkan gaya hidup sihat eh 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Need Help? Chat with us