BABY MEDINA BERSAMA MAMZ DI TANAH SUCI

Alhamdulillah, Founder Mamz, En Ahmad Zulkifli bersama isteri, Pn Mahirah beserta baby Medina baru tiba di Malaysia pada minggu lepas setelah selesai mengerjakan umrah selama hampir 2 minggu.

Apa yang menariknya, sepanjang berada di tanah suci, kesihatan baby Medina pon baik-baik saja.. walaupon masa mengerjakan umrah tu cuaca sejuk dalam 29 darjah celcius macam tu, tapi baby Medina masih bole bertahan walaupon masih kecik, baby Medina tak demam, tak batuk dan tak selsema langsung.. yer la kan, kadang2 antibodi budak kecik ni kita tak bole jangka kan.

Alhamdulillah, apa yang bole buat baby Medina sentiasa sihat adalah asbab Mamz.. Mamz dah jadi teman rapat sejak baby Meedina usia satu 1 hari sampai sekarang dah 12 bulan.. so dekat tanah suci pon ibu baby Medina sentiasa standby Mamz. Lagipon Mamz ni mudah jer nak bawa, nak guna pon senang.

Kini kemana-mana saja pon Mamz sentiasa menjadi BFF baby Medina.. cer tengok, heppy dan ceria jer baby Medina sepanjang berada di Tanah Suci.. alhamdulillah bila balik Malaysia pon, baby Medina takda demam, selsema dan batok pon

Alhamdulillah ni la kelebihan penawar sunnah Mamz, kandungannya dari habatussauda shja.. ibu2 pon tau kan habatussauda ni banyak manfaatnya.. So penawar Mamz ni adalah salah satu ikhtiar yang terbaik untuk anak-anak or FIRST AID untuk cegah anak dari batuk dan selsema dengan selamat!

#Mamz
#PenawarSELSEMABERKAHAKBayiNo1

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Need Help? Chat with us